Sunday, April 29, 2012

Cuti Berderet..

Oh.. Hari ini hari Ahad. Ada apa hari Ahad? Mestilah ada hari yang membosankan kan. Tiada aktiviti yang memberangsangkan. Semalam berlaku satu peristiwa yang boleh di anggap peristiwa setiap tahun. Hahaha. BERSIH. Aduhh.. macam-macam la tengok kat Youtube, FB etc.. Macam-macam pendapat, positif mahupun negatif. Tetapi, aku sebagai mimi, memang tak amik tahu. Hanya mampu lihat dan berfikir sejenak dan let go. Itu sahaja. Politik bukan makanan ku. Hhehehe. 

Sapa cuti esok angkat laptop!!!! '\(^_^)/' .. Tapi aku tak gaji lagi, takde la perasaan seronok bila cuti esok kan. Hehe. Nasib badan. Korang macamana? Cuti ke kerja? 

Okayla, macam banyak nak share, tapi nanti lah aku share.. Bahang betol dalam rumah hari  ni. Takde perasaan nak tulis. =)