Monday, January 10, 2011

updated!

xde ape yang nak diupdate pon rini.. just nak share kat korang ape pandangan aku mengenai filem-filem yang aku nonton sepanjang minggu lepas-lepas-lepas-lepas..soo, kirelah sendiri berapa banyal lepass die k.. aku bukan lah kaki movie yang suke menonton muvie dikala bosan, tetapi sejak menjak berkawan ngan geng-geng sengal ni, aku dah terpengaruh dengan dorang, kalu ade time je, tak p makan, p tengok muvie, itu je la kojenye, mang menegpam badan la kan. =_='  ..okay! okay! dah cukupla salah kan orang sekeliling kan..ish..ish.. hehe.. ape muvie yang aku tengok before this? first movie adalah...:   

Gullivers Travel
cite ni pade aku, tak berapa lawak sangat la, tapi aku really pelik.. ceehh..really lak, okay.. aku sangat pelik bila kawan aku buleh ketawa terbahak- bahak! bukan aku nak kondem cite ni ke ape ke, but serius oowwww, cite die cam tibe-tibe dah ke lain, then tros ke lain, haaa.. camtu.. paaahamm tak?? aiyoo.. macam ni laa.. situation dimana, ko tengok cite ni, sekarang ni die tengah cite kat toilet, then ko tutup mata sat, tibe-tibe cite tu dah ke tepi pantai da.. haaaa... ley tangkap tak?? still tak buleh?? okay fine! tengok sendri la .. hheheeh...second muvie lak aku nengok :

hantu kak limah balik rumah
ok fine, meh aku story sikit kat korang, aku ni bukanla pecinta menonton muvie melayu di pawagam. pada aku tengok dvd lagik syiok.. kirenye aku ni diantara salah satu rakyat malaysia yang berbangsa melayu yang tidak menyokong muvie melayu di pawagam (sile baca dalam satu napas)! aku nengok cite ni disebabkan geng-geng sengal aku tu dok bising-bising kata rugi kalau tak tengok cite tuh! dorang kate sangat best! itu dorang kate, soo, aku dengan bangga nye p la menonton cerita ini sambil makan popcorn size gergasi punya, manala badan tak kurus kan! ok, then, masuk- masuk je dlm pawgam, tengok sumenye 99% melayu. adoiii.. kalu dok ngn melayu ni kan, dorang tengok muvie macam dorang tengok cite kat umah tau! nyampah i tau.. bising nyoo.. dari awal sampai last berborak-borak.. apppaadaa.. okay! okay! dah mule melalut.. aku nak comment je kan.. cit ni pon ala2 Gulliver tadi tuh, takde la lawok bebeno macam yang digembar gemborkan.. biase- biase aje, sebab lawok die aku ley teka, soo, tak la surprise sangat kan, then ade lawok die yang diulang- ulang, soo, dala dapat agak, pastu boorrriinngggg ( sambil menunjukkan gaya tangan didalam cerita itu) .. tapi ok la.. lawak-lawak bodo die menjadi.. =))  and the last movie yang aku baru tengok adalah:

Magika
haaaa.. yang ni aku tak tengok kat pwagam ok.. non adoo la kan sekarang ni, aku tak sempat nak nonton.. soo, aku sempat mendowlod halal je la, ok la kan dari tak pernah tengok kan, walaupon sangat tidak updated aku ni, at least aku tau pasal cite ni kalu orang dok bercerita,, betol ke idok?? betol ke idok?? hehe.. cite die agak menarik, sape nak tengok cite ni, die kena ada minat dengan music, takot ade yang bosan dengan cite yang berlagu ni, heheh.. pada aku, cite ni xde masalah , sebab aku suke music-music ni, more colorful bak kate orang kan. heheh..tapi aku takdela bagi 5 star kan, aku ley bagi 4 or 3 stengah.. heheh..kejam ke idok aku ni? hehe...

okay la.. itu sahaja comment-comment yang tidak menarik dari aku untuk tontonan seisi keluarga. 



0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..