Wednesday, January 5, 2011

Baru Vs Lama

facebook profile korang still old style atau new style?? tak kiroo la new kee, lamo kee, but aku still sincere dengan yang lamer, huk'alo0h.' .. kepoh! hehe, sesape yang menggunakan profile baru tuh kan,, meh lihat- lihat disini, mane lah tahu kan, buleh memberi korang sedikit pemikiran dan menambah creativity dalaman yang tersimpan berkurun tu kan, profile2 facebook ini sangat ko0l pada aku but still xley merubah kesetiaan aku kepada profile lame, =_='..kepoh lagik skali,,'  and one more thing yang aku nak kate " profile baru sangat huduh" haha!





see! aku tak tipu kan,, it's quite co0l haa..', so0, terpulang kepada anda untuk menjadikan profile baru korang tuh jadi ko0l macam ni, if not, aku hanya buleh kate," profile baru kau sangat huduh" haha!"

oleh: label

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..