Monday, January 24, 2011

sambungan..

ini adalah kesinambungan dari filem-filem yang lepas, ni cerita lain lak aku tengok, sebenanye dah tengok lame dah, tapi sekarang baru rasa nak update, KHURAFAT,
ini bukan khurafat okayyy. ni cerita coming soon..

kite berpoya-poya dulu before masuk movie ( x_x)'
sudah masuk wayangg, satu baris seat tu kitorang punya. hehe.

Okay, now kite cerite tentang khurafat okay. khurafat ni ceritanya best! serius best! kalu sape dah tengok kate tak best, ai tak tau la kan. hehe.. rambut sama hitam, hati siapalah yang tahu ( betol ke umpamaan ni?) .  aku ni kan agak tak suke filem seram melayu, disebabkan member-member sengal ni ajak tengok, and disebabkan takmo kecikkan ati member- member, aku pon pergilah dengan hati yang terbuka (^_^). ape aku dapat dari cerita ni?? ha! meh sini aku advice sikit okay, sesiapa yang ada masalah jantung yang level pertengahan,  tidak digalakkan lah menontonnya. kerana ia amat seram. ape yang aku respect cerita shamsul ni, ceritanya tak melalut or meleret. cerita die padat dan tak bagi peluang kat jantung penonton berehat sebentar. hehe. tak sampai 2 minit die siang, terus ke waktu malam, so korang pikirlah macamane kan situation die ni. haa.. jantung korang akan berdegup- degup.. waaa.. cam lagu dangdut. hehe.. best la cerita ni, kirenye message yang die nak sampaikan tu sampai la, and kite tak rase membazir habiskan RM8 untuk tengok cerita ni. for sure sesape tengok cerita ni, tak kire la ape jantina pon, kompem korang akan menjerit! serius okay! sesape yang belum tengok, tengok la ye, either tengok vcd or online. make sure, sound u all kene gempaq, baru lah best! serius! tengok jangan tak tengok~! =)

trailer khurafat


happy nonton ya semua =)

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..