Monday, January 10, 2011

Rapunzel

tau tak cite rapunzel tuh??aalaa.. yang katoon tuh.. yang rambut pannnnjaaaaaaaangggggg tuh..haaaaa.. sebaik tau kan. eemm, ape motip simpan rambut panjang- panjang ek?? tak rimas ke?? aku yang tengah mencube membela ni pon agak rasa nak botak dah. hehe.. ape yang aku tahu, mitos zaman dulu menyatakan yang rambut panjang ni merupakan lambang sex seorang wanita.. haaa.. kirenye sape paling panjaaaaaaaaaaannnggggggg rambut, die la paling cantik dan seksi dimata donia. hehe.. sooo, zaman sekarang ni still ade lagik ke orang yang simpan rambot paras melebihi ketinggian sendiri?? eemm, aku rase jarang daa kan,, soo, ni aku nak share ape yang aku jumpe, ni la repunzel- repunzel lawo yang paling seksiss and cantikss di alam semesta.. lepas tengok gambo- gambo ni, anda pikirla sendiri, adakah lawooss  or buruksss.. hehe..
iklan shampoo zaman dolu-dolu.."lihat rambutku..kacak kan"..

dah macam hantu kak limah balik umah dah =_="

nak sikat pon payah kan..eemmmm

pakwe-pakwe kat lua mesti nak awek macam ni kan.. seksisss..uummm

kalu bela rambut panjang buleh jadi cmni,, sekarang jugak aku bli tonik panjangkan rambut! soo sweet ini olang.. wuuhuu.. =))

go0d nite semua..bace doa sebelom tidurs.. 

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..