Wednesday, January 21, 2015

Back to normal

Assalamualaikum.
Dah masak?
Dah makan?

Aku dah makan.
Aku dah kemas rumah.
Aku tengah tunggu Arjuna bangun dari tidur siang nye. Hihihi.

Alhamdulillah. Hari yang ke 22 hari di sini. Arjuna getting better. Aku pun 80% boleh sesuaikan diri kat sini. Lama kan nak aku sesuaikan diri? Hahaha. Mungkin aku culture shock kot. (Poyo)

Bila Arjuna dah act seperti biasa, berdikari, reti bawa diri, nangis bila perlu and back to normal. Aku mampu cakap Alhamdulillah je. Aku harap dia akan selalu macam ni. Lega aku bila dia dah boleh biasa kan diri dalam rumah ni. Itu doa yang aku harap kan hari-hari. Once Arjuna tak selesa disini, aku double triple lagi tak selesa. Ni bila dia da boleh 90% sesuaikan diri. Aku suka. Aku lega. Aku boleh buat aktiviti seperti biasa. Yeay!!

Kesihatan Arjuna: 90% 
Kesihatan aku: 80%

Hahaha. Aku pun tak berapa sihat. Hari tu aku berjangkit dengan Arjuna. Then now aku diserang sakit kepala/migrain yang agak kuat. Aku syak rabun mata aku lagi tinggi sebab aku tak nampak apa langsung bila tengok tv. Harap suara je la. Ni kali kedua spek mata aku hilang. Hilang yang tak jumpa bayang pulak tu. Misteri sangat. 

Okayla. Nak relax mata sat. Kejap lagi anak teruna ni bangun, aku nak kena layan dia punya cerita pulak. Hihihi. 

Bye.

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..