Monday, April 29, 2013

CInta Hati Saya

Now aku goyang kaki kat rumah sambil tunggu orang datang pinang aku! So, sambil goyang-goyang kaki, aku pon layan la cerita yang ade dalam laptop aku ni haaa.. Cerita tak banyak, 10 kali tengok, 10 kali ulang, hahahaha!!! So, now favorite movie aku adalah:
Cinderella Story
Sangat la aku suka cerita ni!!! Cerita yang tak heavy dan agak romentik. Hehehe. Romentik yang ala-ala macam ni la baru best nak tonton. Aku rasa almost everyday aku tengok cite ni. Hehehe, Lelakinya tak berapa hemsom pon, just nice la kan, hehehe. Tapi keromentikan dia yang buat nampak macam.. CAIRRRR~.. hahaha.. Hillary Duff pon cantik. Cerita ni tah taun bila punya tah, aku pon lupa dah. Tapi tetap BEST!! Tak telan dek zaman. (^_^)
Another Cinderella Story
Cinderella lagi! Hahaha.. Nampak tau angan-angan aku? Nak Cinderella je la kan. Yela, kan Cinderella ni angan-angan budak-budak pompuan. (^_^). Cite ni pon layan! Walaupun perjalanan cerita dia macam kalut sikit, macam nak cepat habis. hahahaha. Tapi part dancing memang aku suka gila! Best!!Lelaki dia pon tak berapa sangat laa, okey2 jeeww.. Selena Gomez pon serabut gila rambut rosak dia. Hahahaha..Tapi yang penting..part dancing A! Aku pon dancing sekali. hehee...

Okeyla, saja nak gedik2.. Meh tengok petikan dari kedua-dua filem yang comel ni:

ENJOY!!!

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..