Friday, December 21, 2012

Maria Elena Zarul

Hai semua..!! Salam Jumaat..
So, macam mana hari ni? Bosan? Haaaaa.. kalau bosan.. jom layan gambar nak? 
Siapa kenal  tagline ni.. " Assalamualaikum.. Kalau tak jawab dosa.. kalau jawab sayangg " 
Haaa, mesti ramai yang tahu kan. So, meh aku kenalkan orang nya.. Maria Elina Zarul
The best blogger ever. Blogger/Vlogger yang aku suke gile sebab perangai gile dia. Hahaha. 
Korang pernah layan Vlog dia? Meh layan kat page Maria Elena ni. 

Okey, dah kenal? So meh aku nak share pulak gambar perkahwinan dia yang berlangsung baru-baru ni. Cute gila dan gila-gila. hahaha. creadit to Mukhriz Latif & Udey Ismail Photography, CST Breed, Maria Elena Is Great Helen & Project 2pi. 





Okey.. dah. Kalau korang nak tengok lebih-lebih, korang pergilah tengok sendiri kat page yang aku tagged kat atas tu yee. Haha. Karang terover pulak aku letak kan. 

Alkisah disebalik kisah diorang ni.. antara aku dan Encik Sepet. Hehe.

Aku memang dah lama suka Maria ni, so memang aku follow dia since last year. Last-last aku pon jebakkan sekali Encik Sepet untuk meminatinya. Dimana pabila aku tengok video pre-wedding diorang.. terus aku show pada Encik Sepet! Nah!
Then, respon Encik Sepet adalah, "perangai sebijik macam awak" . Hahaha. Bab phone and cloth tu laa, memang 100% me! haha, makanya, dari situ .. bermulalah minat Encik Sepet terhadap Maria Elena ni. Sebab he said me looks like her. aauuwwww.. awak sweet la Encik Sepet. Hahah. Padahal dia cakap perangai samaaaa. Asal keluar je tanya "baju ok tak?" "cute tak?" "cantik tak?" "kalau tak okay nak p tukar ni.. =p "... then dia say "okay..dah cute dah.. "hahahah... then mostly happend in my life is.. phone aku misplace  hahaha. situation seperti didalam video. Cute tak aku? =_= " Korang tengok video korang nampak laaa, itu lah aku. Kelam-kabut, pastu yang kena nya si dia la. hehehe. Alaa, bukan selalu kaaaaaannnnn *sambil kenyit-kenyit mata =p

Okay, now meh tengok video wedding diorang pulak.. 

Sooooo sweet kan *sambil lap air mata jatuh..tsk tsk tsk.. =') tersentuh hati beta menontonnya walaupun dah tengok banyak kali. OOshemmm... 0_0.

Itu sahaja lah untuk di share. Walaupun ada yang dah tengok,,,, ada saya kisah? =p 

Janji aku update kat sini untuk share kat semua kan..... (^_^)

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..