Friday, December 21, 2012

Istanbul Aku Datang

Yes.. Cerita ni dah lama, aku tahu tu. Hehe. Tapi aku bukan nak cerita pasal lama ke baru ke apa ke. Aku saja nak review filem ni, review yang agak kelakar bagi aku. 

Okay, macam  ni.. Aku tengok filem ni dekat wayang okay! Keluar baru beberapa hari, weekend tu terus tengok. 100% sweet and delicious. Paling sweet adalah tentu-tentu sekali si Lisa dan Beto kan. Tomok? Penambah perisa cerita ni je. hahaha. 

so, aku just nak share apa yang aku nampak kat filem ni. Setiap filem mesti ada kelebihan dan kekurangan. Kelebihan buat apa nak cerita kannn. So aku nak cerita tentang kekurangan yang tak berapa kurang laa, but mata aku cepat je tangkap ralat yang berlaku di dalam filem ni. Bahasa melayu dia adalah, konti lari.
Ni time Lisa tengah kemas bilik Tomok. Nampak dia kemas baju biru Tomok tu? Kiranya dia pergi basuh baju Tomok la kan..
Tup-tup, Tomok balik, Tomok dah sedia memakai baju tu time pergi kuliah.. Banyakk betul Tomok beli baju biru tu kan.. Maybe buy 1 free 1. Hahaha...
 Ni time nak basuh rambut Lisa. Pakai towel biru...
Tup-tup sampai kat rambut, dia terus jadi towel hitam.. Maybe basah sangat kot tu kannnnn =p
Eh? Boleh bertukar kaler balik jadi biru .. auuww..magik. Hehehe. Rambut dah kering agaknye kan.. =)

Okay laa, sajaa je nak tunjuk. Memang dalam setiap filem, tak semua perfect kan. Setakat mistake satu dua tu, biasa la. But, walaupun aku nampak kekurangan nya. Aku tetap tengok filem ni hari-hari selepas aku balik kerja. WAJIB. Sebab tak tertahan jiwa ni tengok kecomelan Lisa dan ke'sweet'an Beto. Tomok pon okayyyy.. cuma kadang-kadang tak kena karekter dengan dia. 

Sebelum menutup bicaraa.. ewah2..

Meh layan gambar hi-res dari Istanbul Aku Datang 
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Bye =)

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..