Friday, December 21, 2012

Hari Pelangi

Hari ni, hari yang berpelangi indah. Sebab apa? Sebab, aku takda kerja nak dibuat, sebab hari n i meeting pagi sampai petang, so melangukkkkk membesarkan bontot. SYABAS!

So, dalam takda kerja tu, aku isi la masa lapang aku dengan melukis. Seperti biasa la kan.... Aku pon dah lama tak tukar header timeline aku, so aku pon gedikla buat sesuatu yang pelangi, walaupun tak cantik di mata tapi terang dihati. Hahahaha..
Nampak??Hahaha. Terang di hati tak?? Kalau tak terang tuuu, tunggu 3 kali Jumaat je la kan. =p

Before tu, aku ada post kat FB, Pelangi jugak haaaa... pelangi pastel gituu..
Okay, now nampak hari berpelangi aku? Hari Jumaat penghulu segala hari (^_^)

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..