Wednesday, July 4, 2012

Jodoh Dari Tuhan Memang Cantik..

Rasanya macam tak terlambat aku nak wish Selamat Pengantin Baru kepada Irma Hasmie dan Husbannya Redza. Bermula hari mereka dinikahkan sampailah hari ni, aku tak jemu langsung tengok gambar and video diorang. Fuuhh.. Tu la kan, jodoh bertemu depan Kaabah. Sungguh terharu dan aku pon teringin dapat jodoh di depan Kaabah. Bestnya la kan. Hehehe. Meh sini nak share gambar yang cantik-cantik dari official photographer mereka ni.. The Kliker. Banyak gambar yang cantik gila!! 






Indah kan????? Bertuah nyaaaa diorang ni .. hehhee. Suka sangat!!! Sama cantik sama padan! Moga jodoh berpanjangan until Jannah. Amin..Sebelum menghabiskan entry aku ni, meh layan video pr-wedding dan majlis resepsi diorang. 

Puas tak tengok diorang?? Tak kan.... same la macam aku. Sungguh seronok tengok keikhlasan cinta diorang keluar dari mata. Kann.. Best! Best! Best! Dan sungguh sebak bila lihat video-video ni.. Happy for them. Jodoh dari Tuhan itu Memang Indah dan Sempurna. ..

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..