Wednesday, July 4, 2012

Impikan Kulit Yang Cantik??

Hohoho.. Selamat petang semua!!! Aku sengaja nak amikk kesempatan ni nak kongsikan dengan korang satu produk  ni tau.. Haa.. aku dah amik produk ni dekat sebulan, dan hasilnya, Alhamdulillah.. Menakjubkan. Apa yang aku pakai??? Meh aku tunjuk. 
Inilah Vitamin C organik, dimana produk yang aku kirakan sangat-sangat bagus untuk sesiapa yang mempunyai masalah kulit seperti jerawat, kusam, kesan parut, dan seangkatan dengan nya. Hanya dalam masa 2 minggu sahaja, aku dapat rasa sendiri perubahannya seperti:
  • Kulit menjadi lembap, sebab sebelum ni kulit aku memang kering dan cepat luka bila garu.
  • Parut 'chicken pox' aku dah beransur pulih walaupun bukan sepenuhnya.
  • Muka licin dan parut di muka hilang dengan jayanya.
  • Mencerahkan kulit walaupun sedikit, biasalah kan.. aku memang dilahirkan berkulit gelap. Takkan la dalam sebulan boleh putih gebu. Betul tak?
  • Muka menjadi warna pink. * menunjukkan peredaran darah bergerak lancar
  • Kulit gelap di bawah lengan berkurangan, *tak payyah la nak guna deodorant yang hanya memberi janji kosong tu. hehe
  • Kulit menjadi lembut seperti bayi yang baru lahir .. wahhhh.. hehehe.. ni aku tak tipu.. Kulit jadi betul-betul lembut. seronok je pegang.
So, kepada sesiapa yang mempunyai masalah kulit, aku memang highly recommend Vitamin C Organik ni. Ramai yang dah menggunakannya dan tak menyesal pon. Malah lagi nak pakai adelaa. 

PRODUK TERLARIS MASA KINI!!
HARGA BERPATUTAN!!
100% TERBUKTI BERKESAN!!
100% HALAL
RUMUSAN TERHEBAT DARI HOLLAND
SIAPA YANG INGINKAN KULIT MENJADI CANTIK, SILA PM SAYA YE.. (^_^)

Ramai yang dah mencuba dan mendapat keberkesanannya..


Kalau rasa nak mencuba nya. Sila bagitahu aku ye. Aku akan cuba dapatkan untuk korang. 100% original. Orang kata, menda baik elok kita kongsikan kan. So, aku memang suka kongsi menda yang baik dan mengembirakan ramai orang ni. (^_^) Kalau nak tahu lebih lanjut mengenai produk ni, korang boleh klik di sini ye.. ----> Mija Selection.
Di atas ni testimoni aku sendiri la kan. ni muka takda mekap. Just celak . liptip pon malas nak pakai. Hahaha..Kalau sesiapa boleh perasan, muka aku agak kusam, berbijik-bijik dan kalau di zoom kan memang nampak menggerutu macam kulit biawak!. haha. Tapi selepas penggunaan Vitamin C ni, wajah aku nampak wow! ahahhaa.. Ni takde edit-edit okay, just edit letak caption je. So, sekali lagi kalau korang berminat, hello-hello aku ye.. Insyaallah, akan ku sediakan Vitamin ini untukmu.. hehhe ..Adios.

1 comment:

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..