Saturday, July 13, 2019

Tahun 2019

Ya Allah...  Lama mana dah aku tak buka blog ni.  Tiba-tiba teringin sangat nak menulis balik.  Rindu nak meluah-luah.

Tahun 2019 bulan Julai

Anak masih dua orang,  sorang dah tadika, umurnya 5 tahun. Sorang dah 2 tahun.  Dua-dua lelaki ganteng.  Hahaha😂.

Tahun ni,  aku lagi pilih senyap dari segala hal.  Media sosial paling utama.  No more sharing kat Facebook & Instagram.

Sebab apa?

Sebab aku penat jaga hati manusia sekeliling.  Sebab aku malas nak share dengan manusia sekeliling.  Sebab aku nak tenang kan fikiran,  sedut energy-energy positif dan fokus pada keutamaan.

Tahun ni umur aku bakal masuk 31 tahun. Makin dewasa.  Hahaha.  Makin comel.  Yang penting,  skill bebel aku makin meningkat untuk 3 orang, iaitu Suami & anak-anak. Untung aku ada 3 hero yang ada dengan aku ni,  sebab semua hadapi bebelan aku dengan redha.  😊

Tahun lepas, 2018 bukan tahun yang seronok untuk aku.  Make it short,  mak aku sakit & aku anxiety teruk.  But alhamdulillah, mak aku sihat semula dan aku makin pulih dan masih belajar meningkatkan kestabilan diri dan masih belajar untuk menahan diri dari mendapat balik gejala tu.  Doakan aku ok😊.

Okay lah post untuk yang pertama setelah sekian lama ni.  Hehe... Insyaallah..  Rajin nanti aku post lagi.  💋




0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..