Monday, July 15, 2019

So Ji Sub

Aku lately ni rajin sangat layan cerita Korea.  Anak dah masuk 2 tahun yang kecik tu.  So aku ade 'me time' sikit untuk diri aku walaupun sekejap.  So,  sekarang ni aku gila tengok cerita-cerita yang ada So Ji Sub yang ganteng ni.  😂😂😂
Kisahnya bermula dari tengok cerita Oh My Venus. Halahai... So bermula dari situ lah aku cari cerita-cerita yang ade So Ji Sub ni...
So lepas tengok cerita Oh My Venus,  aku terus ke cerita Master Sun.
Dua-dua cerita ni,  dua karakter yang jauh sangat dia bawak.  Best!  So later aku nak sambung tengok Ghost dengan My Secret Terrius.

Apa yang aku suka sangat kat dia ni pon aku tak tahu.  Mungkin dia nampak gentlemen kot.  Hahaha...

Dia ni rappers tapi bila dia nyanyi biasa pon sedaapp ya amat.  Cair diriku mendengar.  Hahaha.

Ok lah.  Tu je nak bagitau obsesi aku sekarang ni.  Hahaha.  Suami aku pon tau aku rajin sangat tengok So Ji Sub ni.  Layan kan je la isteri ni kan.. 😅

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..