Thursday, January 7, 2016

Lama Mana Tak Update Oi!

Hai semua. hikhik.
Teruk sangat la aku ni. Anak baru sorang, dah lupa terus nak update blog.
Actually, busy jugak aku ni. Last update September ke November lepas. Lupa la mak ni. hehehe.

Lamanya tak pegang laptop. Lama sangat aih. Ni pon pegang sebab nak download filem Diwale. Opss. hehehe. 

Maaf ler, aku memang payah nak pergi wayang sebab ada anak kecik ni kan. walaupun bukan la kecik mana. hahaha.

Puas hati dapat download walaupun bukan lah HD kan. Janji gamba elok dan ada subtitle Melayu okay. Sapa nak bagi oi. hahaha.

Kalau siapa nak tau. Kot la nak bagitahu je. Aku still run business aku  macam biasa. Aktif kat Instagram dan Facebook page aku. Tu pun update laju-laju. Mana nak dan update sampai ke blog kan. 

Sekarang ni aku tengah latih Arjuna supaya elak dari guna Tab dan seangkatan dengan nya. So, aku tak boleh pegang Tab depan dia. Sebab nanti dia ingat balik Tab dia. Haaa gitu. 

So, waktu untuk aku pegang Tab sangat la terhad. Iaitu waktu dia tidur. Dpat pegang 3 4 jam jadi la kan. Tu yang mampu update dekat IG dan FB saja. heheh.

Okay la. Ni pon update sebab baru lepas update blog business skali. Bila lagi aku nak tulis blog ni pon aku tak tau la. Sat rajin sat tak rajin. Hahaha.

Okay lah. Bye


0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..