Monday, September 15, 2014

AFUNDI Nuha

Penangan jadi fully housewife. Hahahaha. DULU. Aku pernah gila kat AF time Mawi. AF berapa aku tak sure. Sebelum and selepas tu aku dah tak tengok dah.

So, stop kejap cerita berantai pasal pregnancy. Aku saja nak share pasal AF tahun ni. Aku jadi seronok nak tengok mula-mula bila promo diorang perkenalkan tenaga pengajar. SEMUA tu aku berkenan. So aku rasa macam best la AF tahun ni kan. Sebab otai-otai yang conduct.

Dari title korang dah tau siapa aku suka kan. Haaaa. Aku dari Diary AF aku dah admire kat budak ni. Yang aku tau dia budak agak boyish sikit and budak jurusan muzik. Aku nampak confident dia nak berjaya tu. Tu yang aku suka. Then bila tiba waktu first concert, aku tak salah lagi. MEREMANG bulu roma segala bila dengar dia nyanyi. Dia ada sesuatu yang mampu buat orang ternganga bila dengar dia nyanyi.



Nampak? Muka dia biasa je, tapi.. bab menyanyi power!!! Okaylah. Vote for Nuha. Semoga dia berjaya. 

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..