Sunday, February 13, 2011

setapppp...

time kecik-kecik dulu, time aku nak p tadika, mak aku selalu bekalkan aku nasik goreng, sedappp giler. letak dalam tapewer , then sampai tadika time rehat, aku and member-member makan ramai- ramai, kongsi-kongsi rase bekal semua orang. walopon semua bawak nasik goreng, kompem rase die takkan same. hehe, seronok kan. korang ade pengalaman ni? eemm, but now, dah takde dah bawak makan dalam bekal ni, rinduu okay! kat sini masak sendiri, kalau kat kampung mak ade, ley la masakkan, kat sini non ado.. tetapiii, kat jepun, still ade budaya membawa bekal ni, heehehe, ala. korang mesti ade tengok cerita-cerita jepun kan, dorang ade bawak bekal, letak macam-macam, walopon mende tu kite tak tau setaaapp ke tak, tapi die akan automatik setaaapp sebab menarik! haaa... moh tengok sebab ape setaaappp, lagi satu sebab die wat menarik macam ni, untuk menarik minat anak- anak kecik makan bekal ni.. ia berkhasiat dan sihat jugeee =)










setaaapp bukan?? nanti aku nak buat macam ni la! baru terbaekk. cut cost and healthy jugee.. 

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..