Sunday, February 6, 2011

Bangunan itu...

disebab kan aku ni student tourism, maka entry ini adalah salah satu angan- angan aku dimasa depan ye. tak salah kan berangan, selalunya kalau kite berangan, 20-30 percent angan -angan tuh akan jadi, serius owww... try la berangan. sebab angan-angan aku sebelum ni banyak gak yang menjadi, walaupon tak la perfect seperti yang diangan kan, cume korang kene la berusaha.. betol ke idok.. hehe.. woraite.. sebelum aku merapu yang tah ape- ape, jum aku share sikit tempat yang aku nak p disebab kan faktor bangunan-bangunan ini.. =)  ... structure nye sangat menarik dan unit, dan ade gak yang structurenya ala-ala sama antara mereka ni, macam bangunan terbalik tuh, banyak dah tempat buat camtu , but there have a different attraction.  moh kite layan bangunan- bangunan comel dan seksi ni, auuww.. jum berangan! 

Device to Root Out Evil (Vancouver, Canada)

 The Crooked House (Sopot, Poland)

 Upside Down House (Szymbark, Poland)

 Solar Furnace (Odeillo, France)

 Ripley’s Building (Niagara Falls, Ontario, Canada)

  Blur Building (Yverdon-les-Bainz, Switzerland)

  Wonderworks (Pigeon Forge, TN, USA)

 Cubic Houses (Rotterdam, Netherlands)

 Chapel in the Rock (Arizona, USA

  Atlantis (Dubai, UAE)

 Montreal Biosphère (Canada)

 Robert Bruno’s steel house (Lubbock, Texas)

amacam? oraite tak? mao pergi tak? tak mao? tak mao sudaaa.. heheh.. 

source:lalal

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..