Sunday, February 6, 2011

Cuti Raya CIna Itu..

aku and kawan-kawan sengal sudah pergi memenuhkan masa yang terbuang ini dengan aktiviti yang agak berilmu =)  .. huh.. tak caye aku kitorang ley p  mencari ilmu.. hehe. okay la, ni plan yang tetibe je sebenanye, sebenanye kawan aku si Sapik ni ajak p tengok warm up Motor Gp kat Sepang sane tu, die nak nengok bintang kesayangannya yang aku tak berapa pasti siapa =p  .. okay, so, kenape aku nak ikot? sebab nye die umpan aku ngan lunch kat ikan bakor istana wilayah, haaaaa.. orang gile je nak tolak kan, so, aku onn jek. lagipon aku tak penah p pon sepang ni, at least kalu orang tanye, aku ley la cerita kan ... lepas nengok motor wenngg wengg tuh, kami tross ke ikan bakor. cair taik telinga aku ni haaaaa.. tak penah p sepang la katakan.. satu motor je lalu, taik telinga cair, ko bayagkan la berpuloh-puloh kali lalu, haaaa.. pekak! takpe la.. experience kan.. but syiokk gak tau. hehe. 





haaaa..tengok la keseronokan kami..then, time makan ikan bako, kami takde gambar, ini kerana, plan tak seperti yang dijangkakan, tak dapet makan ikan bakor yang diidamkan, kerane laku sangat, adooii.. next week kami akn bals dendam! then, lepas makan makanan yang agak kurang memuaskan, kami tros plan mao ke tempat ini, ape ek name die? pusat sains negara tak silap kot.. hehe, terok kan, dah p tapi tak tau name. hampess. so, kami bersetuju untuk tuju kesana disebabkan tak pernah pergi, hisshh, lagi terok. okay, layan gambo je la. tak banyak pon, malas nak upload banyak- banyak. hehe.. 





okay la! cau cin cau!

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..