Friday, September 30, 2016

Barang Baby Murah (@mija_shop)

Asslamualaikum.

Ada yang bertanya. Kedai online aku tu still on ke? hehehe..

Masih...masih.. tak pernah pon off. hehehe. Yang aku ni je takda masa nak update blog niaga tu. bukan malas ke, cuma payah sikit nak fokus bila anak tengah lasak ni. Asyik-asyik guna alasan anak kan. Tak tipu.. memang pon. Nak update instagram je aku sempat amik masa. FB pon bila sempat aku update secara super fast. hahaha.

kalau ade yang lupa, boleh la search instagram aku @mija_shop

Makin banyak produk aku letak. Paling hot selling sekarang ni. Gajah besar dan beg diaper backpack dan juga beg shoulder.  

Kalau nak tau best ke tak produk aku juai. Rajin-rajin lah tengok ye. hehehe.
 
https://www.instagram.com/mija_shop/                             

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..