Wednesday, May 6, 2015

Rentetan hari ini

Assalamualaikum.
Sebelum tidur, aku nak mengarut sikit hari ni. Hihihi.
Dekat Kedah ni sekarang cuaca sangat la panas. Aku pon tak tahu la memang cuaca sekarang atau sini je. Sebab rumah aku ni dekat juga la dengan laut. Panas dia tahap, aku punya peluh tak sempat nak stop, datang lagi rombongan peluh yang lain. hahaha.

Hari ni aku dapat spek mata baru. Nanti aku cerita detail. Aku buat spek murah dekat GM Klang. So, dengan happy nya aku pakai spek baru hari ni. hihi.

Petang tadi, jiran aku buat hal balik. Dia pasang muzik kuat-kuat ya amat. Situasi dia sampai ko dengar muzik tu sampai cermin kereta nak pecah. Sebab cermin tak boleh terima muzik yang terlalu kuat. Sliding door aku pun bergegar. Tapi jiran aku selamba dek je dok dengar muzik kat situ. Dia lalok ke ape.huhu.

Okay la. Takda apa nak cerita. Kalau rajin, singgah la Mija Shop. Banyak produk baru. Yang penting comel dan sedap mata memandang. Macam aku.

Okay.bye.

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..