Saturday, May 2, 2015

Midnight Story

Assalamualaikum.
Dah pukul 12 lebih dah. Laki aku dok lepak kat luar, malam minggu katanya. So, aku la yang tak boleh tidur. Anak seronok dah berguling-gulang kat sebelah aku ni. Feel sampai tonggek-tonggek tidur.(Hahaha).

Lama dah aku tak membebel,nak memebebel apa pon tak tahu. Aku sejak beberapa hari ni, agak tak berapa sihat. Kejap hujan selebat-lebatnya. Kejap lagi panas sepanas-panasnya. Dalam rumah tak payah ceritalah. Kalau tengahari tu, mak aihhhh, macam duduk dalam oven! Kipas banyak mana la pasang pon, tetap panas. Aku pon tak sure la panas cuaca atau panas sebab banyak sangat lemak dalam badan. (Hihi)

Okayla. Nak amik mood tidur. Geram pulak tengok budak sebelah ni menyempit-nyempit kat aku. Mana aci dia je tidur sedaP. Aku pon nak join. Okaylah. Selamat malam.

Bye.