Saturday, November 23, 2013

Bila Berjauhan

Ohhh...
today pertama-tama kalinya,
aku berjauhan dengan suami..
Ayoyooo..

Almaklumla,
husband aku kerja sendiri,
aku pulak PA dia,
so 24 hours kepit je la sebelah dia kan. haha

So today dia ada misi yang harus dilaksanakan,
aku sebagai isteri, kenalah redha kalau misi nya itu sangat baik,

Aisyyooo..
Baru beberapa jam pergi,
aku dah panas bontot.
Tak tau nak buat apa.
Nak keluar,
aku pon macam takda mood.hurmm

Gedik sangat.
Macam la sebelum ni tak pernah bujang kan? hahahah

Okay la. Disebab kan bosan suami takda selama dua hari ni,
aku nak tido jee puas-puas. biar bangun-bangun tau-tau laki aku dah ada depan mata..
hahahha.. mengarut.

Bye!

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..