Wednesday, August 7, 2019

Beg Murah (2 for RM50)

Zaman sekarang ni semua mende nak murah kan? Jadinya aku ni sebagai wakil-wakil penjual ni nak lah kenalkan korang dengan beg-beg yang sure cantik,  berkualiti,  material tebal,  student friendly & yang paling utama nya MURAH!

JOM VISIT 

INSTAGRAM Beg Murah
FACEBOOK Beg Murah

Kalau beli satu beg dengan harga lain.  Beli dua beg harga lain.  Postage mengikut berapa beg yang korang beli.






Ni semua contoh-contoh beg tu.  Semua ni ready stock. Kalau nak tengok banyak warna lagi,  boleh tekan link kat atas yang aku bagi tu.  Sure korang rambang mata.

Kualiti beg aku ni bukan kualiti shopee tau.  Yang gambar kemain cantik.  Tapi kualiti pakai sehari. Siapa pernah kena dia faham maksud aku 😒

Beg aku ni kualiti beg mahal dengan harga yang murah! Macam mana kat gambar,  macam tu juga korang dapat. Tak caya meh beli.. 😊

2 comments:

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..