Tuesday, September 15, 2015

Raya dah habis

Aku tak sangka, lama sangat aku tak update. Eh silap. Belum bagi salam.

Assalamualaikum

Korang apa khabar? Lama sangat aku tak update. Nasib aku ingat. Hahaha. Aku nak kata busy yang amat, memang tak dala busy  sangat. Boleh la kadang-kadang. Anak tidur tu, jadi time berehat aku la kan. Kalau tak, nak kena layan dia, nak kisah ke dia je la. Hahaha. 

Juna dah masuk setahun tujuh bulan. Reti jalan. Reti mengarut. Reti merajuk. Haha. Yang lain tu basic la, cuma makan je dia diet. Aku tak tahu la kenapa.

Aku sebenarnya banyak nak update pasal jualan yang aku buat. Korang kalau nak tengok apa yang aku jual. Mai la singgah


FACEBOOK: https://www.facebook.com/mijashop15
INSTAGRAM: https://instagram.com/elmieah

dua site ni aku selalu update barangan aku. Aku dah banyak kali cuba nak update kat blog. Asal nak update. Tak boleh upload picture la. Apa macam masalah la. Lastly, give up. Huhu. Okay la. Sat g aku rajin, aku update okay. Tq muoh.

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..