Sunday, May 1, 2011

Macam Hareeem ..

aku penah dok usha-usha kat blog-blog dalam malaysia ni ha.. then aku ternampak satu mende yang wat aku nak muntooh ! hahahha ! kan dalam malaysia ni dah banyak sangat artis kan, penanyai la maksod aku. berkumpulan ke solo ke mee segera ke.. sekarang ni kan tengah hangat dengan muzik Korea tu kan. aku pon ade gak suke dengan  Kpop ni.. tp original dari Korea la kan. no copy paste punya. so, sekarang aku nak nunjukkan copy paste punya kat korg. peerrgghhh .. kalu korang tak muntah.. korang hebat. hahaha ! meh tengok ! meh meh meh !




see !! suu !! soo !! how ?? geli tak bulu ketiak korang? hahahhaah !! bajet comel ke mereke tuh?? pergghh.. kulit kalu warne putih takpo la gak kan.. ni dah lerr golap je.. keding .. muke seko2 macam mat rempit pon ado, macam gay lagik la ado, adooo hati nak pose macam tu, tunjuk-tunjuk dado lagi tuh, adduuuhh tak terpikat pon oii... nak muntah je rasonyo.. geli tengok aihh .....palin tak bley blah last picture tu lah !!! aku dah repeat 2 kali kan... tu maknenye .. pikir la sendiri .. hahah !!!okay la ! selamat menjamu selera ye semua. .eh sebelum terlupa, name group mereka ni 24:7 .. bajet korea lagi tuhhh.. hahah .. 

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..