Friday, April 22, 2011

Semakin Hari.. Semakin .......

ape? 
hooola everyone.. bersua kembali, sekarang kan aku sudah berada di alam perkerjaan (kononnye) .. even aku just LI pon.. aku still bekerja kan? 6 bulan beb.. bukan 6 hari.. lemah jari-jari ai tau (^_^) .. nak kate bizi sangat, takdela pon, tapi ade la juga bizinye. ehehe .. susah kalu dah masuk dalam hospitality ni, otak banyak gune la.. badan tak penat.. tapi otak pulak yang penat .. so, sesiapa yang bekerja gune otak banayk dari badan .. korang paham la kan. aku nak update. tapi adeeee je penghalang. keje kat sini best.. tapi sometime je la ade yang tak bestnye. bukan senang nak jadi senang, betol tak?? haaa.. ustajah mimi dah berperibahasa pulak ... hehe .. 


bile aku dah bosan + stress + serabot + menyampah

0 orang say hi:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak korang kat sini ye... sekali jejak pon okay ..